piątek, 27 lutego 2015

Zmiany, zmiany, zmiany! Jednak coś widać!

Dostałam olśnienia i przypomniało mi się, że mam gdzieś zdjęcia z początku pielęgnacji. Przeszukałam komputer i są!
Wydawało mi się, że praktycznie nie widać różnicy na moich włosach ale... jednak widać! Włosy puszyły się bardzo i jednak nie błyszczały tak jak teraz! 
Zdjęcie zrobione raczej kiepsko (; słabo widać włosy (za to mój mega nos jest widoczny hehehe) do tego zdjęcie robione tosterem (: 

Wysuszone suszarką bez czesanie/prostowania itd wyglądały tak

teraz wysuszone w ten sam sposób wyglądają tak



różnica moim zdaniem jest bardzo widoczna! na tych pierwszych zdjęciach włosy wyglądają jakby były porozdwajane i połamane (co ciekawe nie były, nigdy nie miałam takich problemów nawet przy silnym rozjaśnianiu czy używaniu prostownicy). Obecnie nadal się puszą ale już nie w ten sposób (:

Wychodzi na to że nie miałam racji myśląc, że moje włosy się nie zmieniły i nie widać różnicy!
Może nie ma efektu WOW ale i tak jestem zadowolona! 

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie jest efekt WOW :) Zdecydowanie widac, ze puch ogarniety, a i blask faktycznie sie pojawil - gratuluje efektow :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. widać różnicę, bardzo fajne włoski :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń