niedziela, 1 lutego 2015

Pierwsze koty za ploty (:

Witajcie!
Akcja jednej z moich ulubionych blogerek - Ewy z Włosy na emigracji

zmusiła mnie do założenia bloga!


Dlaczego mnie zmusiła? Ponieważ do tej pory nie istniałam w internetach! Mimo swojego podeszłego wieku (: nie posiadam:
facebooka
twittera
instagrama
nawet nk nigdy nie używałam (:
No dobra nie jest ze mną tak źle (; Mam maila, skype a nawet własną domenę zawodową! Udzielam się na forach (nawet jestem moderatorem) i od niedawna komentuję blogi (co mam nadzieję stanie się bardzo regularne!)

A że akcja Ewy jest bardzo fajna i z chęcią w niej udział wezmę, to postanowiłam gdzieś te moje osiągnięcia umieścić (: Stąd też pomysł na bloga!

Włosomaniaczką jestem już od dawna, czy dużo osiągnęłam? Nie wiem! Nadal mam wrażenie, że błądzę po omacku (;

Obcięte parokrotnie ręką sławnej Mysi (: rosną sobie, hojnie podlewane olejami i odżywiane maskami!

Skoro jednak podjęłam wyzwanie to zakasuję rękawy i biorę się do roboty (;

pozdrawiam









 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz