sobota, 2 maja 2015

Włosy mojej siostry

Witajcie,

Chciałam Wam dzisiaj pokazać włosy mojej młodszej siostry (:
Młodszej o prawie 11 lat, choć też już starej q-: (przynajmniej wg mojego syna).

Oczywiście wciągnęłam Ją we włosomaniactwo a do tego zostałam nadwornym fryzjerem, głównie od nakładania henny (: Siostra, jako szczęściara, nie wie co to siwe włosy, a do tego nigdy ich nie malowała chemicznie, więc henna się jej trzyma jak ta lala (-;

Pokażę Wam zdjęcia jej włosów przed moimi zabiegami "fryzjerskimi"



Włosy pofalowane, prosto po warkoczu i kolor już trochę sprany, bo jak pisałam przed nałożeniem henny.



Włosy jak włosy, prawda?
Długie, ale bez szału!
Grubość kucyka - 7cm
więc też bez szału, w końcu sama mam 9cm, a przecież wiele dziewczyn ma więcej!
i tu przechodzimy do clue:



te 7cm kucyka to jest ten czubek włosów z góry głowy!
jak widzicie, ma wygolone (tu już lekko zarośnięte) boki. Z jednej strony więcej, z drugiej mniej a z przodu dosyć grubą grzywkę!
Samą mnie ciekawi ile miałaby w obwodzie gdyby wszystkie miała długie (-:
Niestety (choć ona mówi, że stety bo twierdzi, że ze wszystkimi długimi by oszalała) nosi taką fryzurę już parę lat i nie zanosi się na zmianę!
Poza tym włosy ma takie jak ja - podatne na układanie, grube i bardzo wytrzymałe! Co do włosów to geny mamy super. Choć nie wiedzieć czemu ja mam gorsze q-: przecież powinnam była lepszą ich pulę zebrać jako ta starsza a mam i mniej i siwieć wcześniej zaczęłam!

2 komentarze:

  1. Okropnie niesprawiedliwe te geny !
    Moja mama ma włosy gęste i grube jakby pokryte jakimś tworzywem sztucznym a tata lekkie niczym gołębie pióra. Zgadnij które ja odziedziczyłam :)) Oczywiście mam dokładnie takie same jak tata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z paznokciami - mój ojciec piękne i mocne a moja mama marne i brzydkie, oczywiście mam takie jak ona! Włosy jeśli chodzi o siwiznę to mam po mamie (-: ale ilość zgarnęła moja siostra, choć w sumie ja też nie narzekam!

      Usuń